Wednesday 25 June 2014

Canvas Photo

Hai everybody,

Minggu ni saya nak sharekan satu lagi kreativiti baru yang saya ceburi iaitu canvas photo. Seperti yang sedia maklum, saya sangat suka mengambil gambar. Berpuluh ribu dah gambar yang saya ambil. Namun tidak terlintas di kepala, apa yang boleh saya lakukan dengan gambar-gambar ini.

Jadi, setelah berfikir panjang, saya terfikir untuk membuat satu canvas photo. Pertamanya untuk anak sulong saya Zaim Hazran. Wow... size pun gah... nak buat pun bukan main susah... namun akhirnya, siaplah 2 canvas besar wajah anak lelaki saya.

Aktiviti saya mengkanvaskan gambar gambar yang saya ambil semakin menjadi jadi kebelakangan ini. Maka, saksikan hasil seni saya yang saya telah canvaskan.

No comments:

Post a Comment

Photo shoot Feb 2013

Photo shoot Feb 2013
The Crew!!! Thanks guys!

You and Me


Enuff